Comments

• Freut mich euch wieder in AVA begrüßen zu können
  • Das wurde von SilentSage im Steam Forum geschrieben:
    Silent Sage besitzt A.V.A. Alliance of Valiant Arms™ 15. Juni um 14:48 Uhr
    Welp, I can't go through all the details, but I can give you some general info:

AVA will be coming back on Steam very soon, so be sure to register yourself on the bottom of the site.

Self-published and developped by Redduck

Version will still be free to play and not p2w (skins are skins, no extra bullet and stats, more balancing etc.

Pointman, Rifleman, Sniper will still be there.

Updated graphics on the latest version of UE3, (but not on UE4). Also new UI

There will be E-sports focus.

AC is BattleEye

There will also be a Steam Market to trade and sell cosmetic items

Migration is physically impossible as this is pretty much a new game

Also new name is AVA: Dog Tag

For lack of a more precise description; This AVA will go back to the core that made AVA popular (pre 2012), and build further on that

More Details to come down the road, but as said before, be sure to sign up for the beta test!

Ich übersetze gerne mal:
    -AVA kommt bald auf Steam zurück
    -wird veröffentlicht und entwickelt von Redduck
    -Die Version wird weiterhin kostenlos sein (f2p) und nicht pay 2 win. (skins sind skins, keine extra kugeln und stats, mehr Balancing etc.)
    -Pointman, Rifleman und Sniper sind weiterhin dabei (F1, F2, F3)
    -Verbesserte Grafik auf der neusten Version der UE3 (Unreal Engine 3), [aber nicht auf UE4], dazu neues interface
    -Esport focus
    -Anti-cheat ist BattlEye (wird auch geschützt von Arma und Rainbow Six als bsp.)
    -Steam Markt zum Handeln, tauschen und kaufen/verkaufen kosmetischer Sachen/skins
    -Migration alter Accounts unmöglich da es so gut wie ein neues spiel ist
    -Neue name ist AVA: Dog Tag

Nadann, AVA ich komme.
  • hallo bleiben die aktuellen accounts bestehen
  • tRxZyRiXtRxZyRiX Member, Operative
    CJAYGFP5N5 wrote: »
    hallo bleiben die aktuellen accounts bestehen

Leider nein. AVA:Dog Tag wird ein neues Spiel sein da der Pay2Win-Aspekt entfernt wird.
Sign In or Register to comment.