[PC] We will be entering into maintenance on 9/17 at 6am PDT, and have an expected downtime of 5 hours. For details, please visit the following link: http://bit.ly/terapcmaintenance

2017 Swimsuit collection.

24567

Comments

  • FaunBaitFaunBait ✭✭✭
    wow. the males look freaking awesome. most likely dyeable, but ill be sad if they arent.
  • MawileMawile ✭✭
    I hope shape changer chest works with these swimsuits~! :3 unlike the last ones..
  • N-E-V-E-R! I will never buy anything like tho to myself. The most silly looks castanic. I just can't look so stupid!only after my death!
  • BekrahBekrah ✭✭
    The males customes are kind of cool outside of the human male with the purse accessory...
  • ElinLoveElinLove ✭✭✭✭✭
    Well that neoprene diving suit looks quite cool honestly, female ones look... nonsensical to me and not so cute. Elin one looks cute but then there's that big gigantic zarking ribbon there that makes it weird. And I like ribbons.... but.... not that big.
  • KarmaTheAlligatorKarmaTheAlligator ✭✭✭✭✭
    So no diving suit for the girls? Pity.
  • TriggTrigg ✭✭
    It would have been nice to see what the outfits look like on barakas and femani. I am surprised there isn't even a preview of male high elf there lol.

    So far only the BnS Valentine shirts are remotely interesting. The bikinis don't strike to me as any different from what is already available but oh well. Missing castanic marks lives on. ~
  • LilMsQTayLilMsQTay ✭✭✭
    Well I love the black sheer body suit one! The guy ones are ug, sorry.

    Tho idk if it's a copy, the white bf shirt one does remind me of the BnS valentine outfit
  • ElinUsagiElinUsagi ✭✭✭✭✭
    Trigg wrote: »
    I am surprised there isn't even a preview of male high elf there lol.

    Males high elves new swimsuit will be body naked.
  • ElinUsagi wrote: »
    Trigg wrote: »
    I am surprised there isn't even a preview of male high elf there lol.

    Males high elves new swimsuit will be body naked.

    Boy, someone is DREAMING...
  • DXMDXM ✭✭
    I'll go for the black see-through one. Hope it pairs well with the Black Lace Cape. I like the diving costume as well, but doesn't look like it's for females unfortunately. Not really interested in the other ones.
  • No femani image of it?
    Rip :/
  • berrymilkberrymilk ✭✭✭
    Ouch my wallet I hope this costume last a while in are Shop since I gotta by 3 of each set xD oh I love all of these I hope rng not bad on these or heavy loot box
  • ZoknahalZoknahal ✭✭✭✭✭
    berrymilk wrote: »
    Ouch my wallet I hope this costume last a while in are Shop since I gotta by 3 of each set xD oh I love all of these I hope rng not bad on these or heavy loot box

    You bet. From what i see in popularity, the elin exclusive of course will be the one all elin players will be looking forward to get. However, the shirt swimsuit will be on the eyes of those who do not play elins, but other female characters. As for the males, apparently the shorts with the fanny pack will be more popular.

    the other 2 swimsuits for elin, they look mehh, I don't think they gonna be as popular as the elin exclusive. The V shape swimsuit for females (non elin) might be the 2nd choice while the bikini the 3rd one. The scuba diving suit for males looks just plain dumb.
This discussion has been closed.